niedziela, 2 października 2016

14. MARIUSZ CZERKAWSKI - ŻYCIE NA LODZIE


W tej recenzji chciałbym opowiedzieć Wam o książce, którą dostałem pod koniec trzeciej klasy od mojej mamy, a jest to książka "Mariusz Czerkawski - Życie na lodzie''. Jak wiecie z mojego profilu bardzo lubię hokej, więc domyślacie się, że mi się podobała. Chyba już was znudziło moje wprowadzenie, przejdźmy więc do opisu. Pewien chłopak urodzony 13 kwietnia w Radomsku, wychowanek klubu hokejowego GKS-Tychy Mariusz Czerkawski, bardzo lubił hokej. Jego przygoda zaczęła się od tego, że chodził z tatą na mecze GKS-Tychy. Hokej bardzo mu zaimponował. Zaczął więc trenować hokej w GKS-Tychy. Po pewnym czasie jego talent zaczął być dostrzegany i dostał propozycję ze Szwecji. Już jako 19 latek zadebiutował w szwedzkiej lidze. Pewnego razu został draftowany przez Amerykański klub Boston Bruins. Dzięki jego waleczności i wytrwałości udało mu się zagrać w NHL i stać się świetnym zawodnikiem. Teraz już skończył karierę i gra w golfa, ale nigdy nie zapomni swojej przygody z hokejem. Podczas VI Ogólnopolskiego Turnieju Minihokeja na lodzie w Tychach 2015, w którym miałem przyjemność uczestniczyć, spotkałem tam Mariusza Czerkawskiego i na pamiątkę tego spotkania mam zdjęcie z nim i jego autograf. Spotkanie wspominam bardzo miło. W skali od 1 do 10 książkę oceniam na 10.

2 komentarze:

  1. Z pewnością fajna książka. Dzięki za recenzję, na pewno przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :-). Cieszę się, że moja recenzja zachęci Cię do przeczytania tej książki.

      Usuń